Heeft u een klacht?

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met een van onze producten of diensten. U kunt een klacht indienen via een van de volgende kanalen:

 De website chat functie:
Onze website maakt gebruikt van een chat functie, hiermee kunt u snel en makkelijk uw klacht bespreken met een van onze klantenservice medewerkers.
Het contactformulier:
U kunt op onze contact pagina ons contactformulier invullen met uw klacht. Uw klacht komt dan bij onze klantenservice binnen als email, en u krijgt dan via de email een reactie van ons.
Een E-mail sturen:
U kunt ons ook direct benaderen met uw klacht via de e-mail. Stuur in dit geval uw email naar: klantenservice@stapstep.nl.
Telefonisch: 
Indien u graag uw klacht telefonisch bespreekt met een van onze klantenservice medewerkers kunt u telefonisch bellen naar 
085-9029947. U kunt dit nummer kosteloos bellen.

 

Ongeacht welke manier u kiest voor het indienen van een klacht, een klantenservice medewerker van StapStep zal binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).’’