Heeft u een klacht?
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met een van onze producten of diensten. U kunt een klacht indienen via een van de volgende kanalen:
De website chat functie: | Onze website maakt gebruikt van een chat functie, hiermee kunt u snel en makkelijk uw klacht bespreken met een van onze klantenservice medewerkers. |
Het contactformulier: | U kunt op onze contact pagina ons contactformulier invullen met uw klacht. Uw klacht komt dan bij onze klantenservice binnen als email, en u krijgt dan via de email een reactie van ons. |
Een E-mail sturen: | U kunt ons ook direct benaderen met uw klacht via de e-mail. Stuur in dit geval uw email naar: klantenservice@stapstep.nl. |
Telefonisch: | Indien u graag uw klacht telefonisch bespreekt met een van onze klantenservice medewerkers kunt u telefonisch bellen naar 085-9029947. U kunt dit nummer kosteloos bellen. |
Ongeacht welke manier u kiest voor het indienen van een klacht, een klantenservice medewerker van StapStep zal binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).