Service staat bij ons op nummer 1


Antwoord op al jouw vragen!

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 17:00 uur besteld, is morgen in huis! Je bestelling is verzonden wanneer je de verzendbevestiging hebt ontvangen.

2. Hoe vervang ik het StapStep spatbord?

Het spatbord kunt u zelf vervangen. Klik hier om de tutorial te bekijken hoe u het spatbord kunt vervangen.

3. Moet ik mijn StapStep verzekeren?

Een step met stepondersteuning wordt in Nederland niet gezien als elektrische step en mag de openbare weg op. Veroorzaak je schade met de StapStep? Dan is dat wel gedekt via de aansprakelijkheidsverzekering van Promovendum. Klik hier voor meer informatie.

4. Kan ik de step retourneren?

Uiteraard mag je de StapStep retourneren als je niet helemaal tevreden bent. Je hebt 14 dagen bedenktermijn.Klik hier voor onze retourvoorwaarden. Een testrondje is zeker toegestaan! Wel mag er maximaal 5km gestept worden. Ga voor de overige voorwaarden naar deze pagina. 

5. Na hoeveel dagen ontvang ik mijn aankoopbedrag retour na retourneren?

Indien je de StapStep hebt geretourneerd en wij hebben de step in goede orde ontvangen, dan wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggeboekt.

6. Hoe werkt de StapStep?

De StapStep is een unieke step en stept als geen ander! Daarom hebben wij speciaal een stappenplan gemaakt om uit te leggen hoe de meest unieke elektrische step van Nederland werkt. Ben je benieuwd? Klik hier voor de volledige uitleg van de StapStep!

7. Kan ik de StapStep testen?

Wil je de StapStep eerst uitproberen? Geen probleem. Probeer de step gerust bij een van onze verkooppunten.

  • E-Wheelz Specialist - Kerkeinde 34, 4254 LD Sleeuwijk

  • Smits Tweewielers - Sloterweg 105 107, 1171 CJ Badhoevedorp

  • Dirk Visbeek Fietsplezier Esdoornlaan 8, 1521 EA Wormerveer

  • ScooterHuis.nl - Kraaihei 30, 4715 RV Rucphen

8. Hoe lang heb ik garantie op de StapStep?

Klik hier voor de garantievoorwaarden.

9. Moet ik verzendkosten betalen?

Wij rekenen geen verzendkosten. Dit geldt voor alle adressen in Nederland met uitzondering van het waddengebied.

10. Ontvang ik een verzendbevestiging?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je via de mail een verzendbevestiging. In deze mail staat informatie met betrekking tot je bestelling zoals de track & trace code.

11. Wat moet ik doen als ik word aangehouden met de StapStep?

Indien je wordt aangehouden met de StapStep kun je rustig uitleggen dat de StapStep Lite wel is toegestaan op de Nederlandse openbare weg. Hoe de politieagenten kunnen nagaan dat je een legale elektrische step hebt lees je hier!

Heb je een andere vraag?

Neem gerust contact met onze klantenservice om jouw vraag te behandelen.

Chat met ons

Chatten op de website

Openingstijden

Maandag tot vrijdag 09:00 - 18:00

Vraag informatie aan:

WAT VINDEN ONZE KLANTEN?
Via ons reviewplatform Trustpilot kunnen klanten hun ervaring delen. We hebben een aantal ervaringen voor je op een rijtje gezet. 
Top helemaal blij mee, goed verzorgd. Hier zijn wij er erg blij mee. Al 2 x aangehouden door politie en zonder problemen (na uitleg) konden we verder steppen. 😊

Angelique Heijstek

Gedegen, mooie & opvallende step. Heb deze gekocht omdat hij legaal is en vanwege die stepondersteuning; zodat ik dan ook actief bezig ben. Het is heerlijk om hierop te steppen.

Regina

Snelle levering en vriendelijke service. Prima step. Voldoet aan verwachtingen

Bibiane

Prima service! Vind het reizen met de step erg fijn. Fijn dat er eindelijk een legale versie van de elektrische step is!

Elise