Service staat bij ons op nummer 1
Antwoord op al jouw vragen!
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 17:00 uur besteld, is morgen in huis! Je bestelling is verzonden wanneer je de verzendbevestiging hebt ontvangen.
2. Waar kan ik de deelsteps van StapStep huren?
Helaas zijn de Deelsteps niet meer te huur via StapStep.
3. Moet ik mijn StapStep verzekeren?
Een step met stepondersteuning wordt in Nederland niet gezien als elektrische step en mag de openbare weg op. Je bent niet verplicht deze te verzekeren maar de StapStep is wel mogelijk om te verzekeren via Steppolis.nl
4. Kan ik de step retourneren?
Uiteraard mag je de StapStep retourneren als je niet helemaal tevreden bent. Je hebt 14 dagen bedenktermijn.Klik hier voor onze retourvoorwaarden. Een testrondje is zeker toegestaan! Wel mag er maximaal 5km gestept worden. Ga voor de overige voorwaarden naar deze pagina.
5. Na hoeveel dagen ontvang ik mijn aankoopbedrag retour na retourneren?
Als u het product retourneert, ontvangt u het bedrag van het product terug exclusief bezorgkosten, binnen 14 werkdagen.
Is het product/verpakking beschadigd of heeft u meer km's gestept dan afgesproken in de voorwaarden dan kunnen wij een waardevermindering toepassen of het product weigeren.
6. Hoe werkt de StapStep?
De StapStep is een unieke step en stept als geen ander! Daarom hebben wij speciaal een stappenplan gemaakt om uit te leggen hoe de meest unieke elektrische step van Nederland werkt. Ben je benieuwd? Klik hier voor de volledige uitleg van de StapStep!
7. Kan ik de StapStep testen?
Wil je de StapStep eerst uitproberen? Geen probleem. Probeer de step gerust bij een van onze verkooppunten.
8. Hoe lang heb ik garantie op de StapStep?
Klik hier voor de garantievoorwaarden.
9. Moet ik verzendkosten betalen?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,-. Dit geldt voor alle adressen in Nederland met uitzondering van het waddengebied. Voor bestellingen onder de € 50,00 rekenen wij verzendkosten. Stuurt u het product retour dan zullen wij altijd het bedrag van het product terugbetalen minus de verzendkosten.
10. Ontvang ik een verzendbevestiging?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je via de mail een verzendbevestiging. In deze mail staat informatie met betrekking tot je bestelling zoals de track & trace code.
11. Wat moet ik doen als ik word aangehouden met de StapStep?
Indien je wordt aangehouden met de StapStep kun je rustig uitleggen dat de StapStep wel is toegestaan op de Nederlandse openbare weg. Hoe de politieagenten kunnen nagaan dat je een legale elektrische step hebt lees je hier!
Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact met onze klantenservice om jouw vraag te behandelen.
Chat met ons
Chatten op de website
Openingstijden
Maandag tot vrijdag 09:00 - 18:00