Service staat bij ons op nummer 1
Antwoord op al jouw vragen!
1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 17:00 uur besteld, is morgen in huis! Je bestelling is verzonden wanneer je de verzendbevestiging hebt ontvangen.
2. Waar kan ik de deelsteps van StapStep huren?
De deelsteps van StapStep zijn te huren bij onze verschillende verhuurpunten. Je kunt een StapStep reserveren op deze pagina.
3. Moet ik mijn StapStep verzekeren?
Een step met stepondersteuning wordt in Nederland niet gezien als elektrische step en mag de openbare weg op. Veroorzaak je schade met de StapStep? Dan is dat wel gedekt via de aansprakelijkheidsverzekering.
4. Kan ik de step retourneren?
Uiteraard mag je de StapStep retourneren als je niet helemaal tevreden bent. Je hebt 14 dagen bedenktermijn.Klik hier voor onze retourvoorwaarden. Een testrondje is zeker toegestaan! Wel mag er maximaal 5km gestept worden. Ga voor de overige voorwaarden naar deze pagina.
5. Na hoeveel dagen ontvang ik mijn aankoopbedrag retour na retourneren?
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
6. Hoe werkt de StapStep?
De StapStep is een unieke step en stept als geen ander! Daarom hebben wij speciaal een stappenplan gemaakt om uit te leggen hoe de meest unieke elektrische step van Nederland werkt. Ben je benieuwd? Klik hier voor de volledige uitleg van de StapStep!
7. Kan ik de StapStep testen?
Wil je de StapStep eerst uitproberen? Geen probleem. Probeer de step gerust bij een van onze verkooppunten.
- E-Wheelz Specialist - Kerkeinde 34, 4254 LD Sleeuwijk
- Smits Tweewielers - Sloterweg 105 107, 1171 CJ Badhoevedorp
- Dirk Visbeek Fietsplezier Esdoornlaan 8, 1521 EA Wormerveer
- ScooterHuis.nl - Kraaihei 30, 4715 RV Rucphen
- Step Events - Oliesteeg 10, 3811 JW Amersfoort
8. Hoe lang heb ik garantie op de StapStep?
Klik hier voor de garantievoorwaarden.
9. Moet ik verzendkosten betalen?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50,-. Dit geldt voor alle adressen in Nederland met uitzondering van het waddengebied. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 6,95 per bestelling.
10. Ontvang ik een verzendbevestiging?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je via de mail een verzendbevestiging. In deze mail staat informatie met betrekking tot je bestelling zoals de track & trace code.
11. Wat moet ik doen als ik word aangehouden met de StapStep?
Indien je wordt aangehouden met de StapStep kun je rustig uitleggen dat de StapStep Lite wel is toegestaan op de Nederlandse openbare weg. Hoe de politieagenten kunnen nagaan dat je een legale elektrische step hebt lees je hier!
Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact met onze klantenservice om jouw vraag te behandelen.
Chat met ons
Chatten op de website
Openingstijden
Maandag tot vrijdag 09:00 - 18:00